Wednesday, July 28, 2010

He leave me again...

Td jam 7.30 pg, saya menghantar dia seperti biasa ke pejabat.tp hari ini agak luar biasa krn ptg ini dia tdk pulang ke rumah,sekali lg ber'outstesen'.kali ini stesennya ialah Pulau Langkawi.huhu...what a great station he go and leave me here again...alone.

Tiba-tiba rumah yg pg2 mmg sunyi itu saya rs lbh sunyi...masa ni,dtglaa ape pun sume x pakai.usahkan buat benda lain,nk tdo pun mata saya sudah tdk lena walau kebiasaannya pg2 kerja saya mmg krooh krooh aje smpai kul9.skrg br kul8,mata saya ttp x mengantuk. bg org biase normal la sbb ms ni org sdg bergegas ke tmpt kerja atau ke sekolah,tp pg2 kerja saya mmg rilex..haha seronok sbenarnye mengajar ptg ni sbb pg2 sy bleh spend ms utk buat apa shj...tp di kala begini keseronokan itu bagai hlg seketika.sungguh sy rasa sunyi..

Lantas,saya bersiap utk keluar.ke mana? hmm...setelah difikir masak2,saya tekadkan hati kali ini jd lah saya ke upm.setelah bbrp kali tertangguh utk entah brp lama, tp dek krn kesunyian ini saya kuatkn semangat.langkah syaa longlai...semangat ttp tdk dtg tp saya paksa diri utk 'perkara ini'.

mlm ni,saya bercadang ke psr mlm blkg rumah shj..tiada aktiviti menarik melainkan menghadap benda alah ini shj lah.esk suda jumaat...sabtu menjelma mcm2 perkara dan perancangan yg bermain di benak saya skrg...sama-sama nnt kan..hehe

Saya menulis lg..di saat saya ditinggalkan saya rs seronok dpt berkongsi cerita. sekurang-kurangnya saya berinteraksi di sini...bukanlah rs keseorangan sgt..

And again, he leave me alone.......

No comments:

Post a Comment