Thursday, September 2, 2010

Yati oh Yati


muka lapar...

muka sabar...hehe

semalam, kami berbuka puasa di Restoran Yati Ayam Percik...1st time saya masuk ke restoran ini sejak ia bibuka di Bangi bbrp bulan lalu...kalau di Kota Bharu, ayam percik Yati mmg tersohor...tp kedai di KB xdelaa se'exclusive' kt KL ni...interior design mmg cantik, suasana yg selesa, bersih, kemas, menarik, tertarik pendek kata semua adelah.heheee...

blk dr keje, En. Naim singgah dulu utk reserved tempat..kena order makanan siap2 dan byr deposit RM10/per person. so en. naim tepon laa saya di sekolah, tny nk mkn ape.. kne tny dulu sbb dia ckp nnt saya x puas ati klo dia yg order...emm,btul ke?? agak2 btul la kot sbb diakui mmg saya cerewet ckit bab2 mkn ni..huhu.kalau en. naim dia main belasah jer mkn ape, tolak batu ngn kayu jer..tp saya x reti nk mem'belasah', klo bab mkn saya mesti memilih...itulah slh satu kekurangan saya...huhuhu

berbalik kpd cerita makanan td,nie laa menu kami hari ini :-


Milo Ais dan Sirap Bandung...dlm jug kecik yg comelll..hehe


Ayam Percik


Nasi Goreng Yati Yam Tuan Naim..hehe


nasi kerabu biru Cik Puan Mujahadah

Selesai berbuka puasa, kami singgah di Warta utk semayang maghrib.saje mls nk blk rumah sbb dh plan nk berterawih di masjid al-hasanah, seksyen 9 mlm ni...arini kami merempit ngn moto baru En. Naim...best la merempit mlm2....sejukkk hehehe...

kul10.30 pm, br sampai di rumah...hari ni kene masak la pulak. En naim tu, bkn suka sgt klo hari2 mkn kedai...so minggu terakhir ni saya selang seli laa..smlm mkn kedai, arini msk, esk lusa dan seterusnya mkn kedai je laa oke??....hehe

sekian catatan ramadhan thn ni, saya xtau lah sempat lg ke x nk update blog ttg puasa... mood raya kian menghampiri...tp puasa ade 6 hari lg tau...jgn ponteng k..=)

Selamat berpuasa, perbanyakkan ibadah di mlm2 terakhir Ramadhan...smg Ramadhan thn ini menjadi Ramadhan terindah buat kami.....amiiinn

No comments:

Post a Comment