Saturday, January 1, 2011

Salam 2011

Tahun 2011 muncul sudah..
mlm thn baru saya berada di Ipoh bersama Dato' Naim dan adik2 saya...
sesungguhnya, thn baru bg org dewasa tidak membawa apa2 makna, melainkan azam yg terbaik utk thn yg akan dtg, serta peningkatan usia...uwaauwaaauwaaaaa....!

2011-permulaan baru hidup saya.
Dato' dpt jawatan tetap bersama KKR, tp ditempatkan di KPKT, Ipoh.
bermakna, saya harus berjauhan dgn suami yg sgt saya sayangi...

Kini, mlm2 saya sunyi tanpa dia.
Dulu, saya lega kalau x memasak..tp skrg saya gelisah xdpt menjalankan rutin seperti biasa. X dpt berjemaah bersama, X dpt kucup tangannya setiap pagi dan dia mencium dahi saya...
Mlm-mlm, saya x blh ajak dia jln2 lg.
Tiap-tiap rabu, x blh tgk wayang lg.
Saya xdpt bayangkn macamana saya blk sekolah tanpa dia yg tgh menonton slot akasia.
dan hari isnin kami x dpt tgk Awan Dania sama2 lg. hari selasa x dpt menonton slot Lestary dan Samarinda bersama-sama..
hari Rabu, terlepas tgk Mr Mama
tiada lg kesukaan bersama...huhu

Dato'...saya pasti merindui kamu....pasti sunyi tanpa kamu w'pun mlm2 kamu hanya main game dan saya main internet...tp kamu masih ada dpn mata saya dan saya di dpn mata kamu.kamu masih blh mengusik saya, dan saya akan menyakat kamu.

Dan skrg, apb kita berjauhan...adakah kita masih blh melakukan semua itu bersama-sama?

Dato', saya harap kamu sedetik pun xkan melupakan saya, spt setiap saat saya akan mengingati kamu.

Semoga kita berjaya melalui ujian ini. Inilah ketetapan dariNya dan hanya Dia yg tahu perkara terbaik utk hamba-hambaNya.

Saya pasti amat merindu kamu Dato'!

2 comments:

  1. hahhahahhaa....
    cian nye akak ipar i yg sorang nih....
    sabar yea.....setiap ujian ade hikmah nye...

    ReplyDelete
  2. hu hu...huu huu.....uwaaaaa..!!
    tu laa, smg dipermudahkan segalanya...sob sob seb~

    ReplyDelete