Sunday, October 24, 2010

Makan 1

hari ini ke Shah Alam lg..buat kesekian kali menghantar cik pura blk ke campus.sblm tu, kami singgah mkn di Bintang Side Walk...memula, nk pekena roti canai jer..tp bla masuk kedai jer tetiba rasa lapar...at last, kami order mkn goreng-goreng...hehe

saya lapar...saya nk mkn...emm, nk order ape ye hari ni?


cik muja & cik pura sementara menunggu menu tiba


haisss...amende neh?? jengg..jeng...inilaa bolgogi meatball, Shah Alam mariii... sedap ker?? emm, biase jer..mcm mkn megi sup..nama jer gempak haha

selesai mkn dan menghantar cik pura ke rumah sewaannya, kami singgah di Giant Hypermarket yg baru dibuka di Seri Kembangan. xde nk bli ape pun, cuma notis pemberitahuan pembukaaan Giant baru ini oleh org Seri Kembangan tlh sampai ke telinga saya, maknanya HARUS pergi...hehe

selepas itu, kami berkejar pulang ke rumah. ade bola daa...Stoke vs Man U...hisssyy!!

tp, xtgk bola pun...saya upah Dato' mkn megi yg saya msk khas utk beliau, karena saya nk tgk FFM mlm ni...TQ my lalink...sedap kn megi yg dimasak dgn penuh kasih syg dan mkn berkongsi mangkuk td? hehe...i love u lah!

No comments:

Post a Comment