Friday, February 25, 2011

2011 = 27

ulangtahun ke-27 thn ini disambut scr sederhana shj...
detik 12 tgh mlm kami berada dlm kereta dlm perjalanan dr Yong Peng pulang ke Bangi.
9 minit Dato' lambat...saya muncong...
tp Dato' buat saya kembali senyum...



taraaa...!! esoknya, Dato' blikan chocolate indulgence...feverit nie..kami ke rumah Iqbal dan Ikmal dgn membawa sebijik kek hepi besdayyy....kemudian, upacara tiup lilin main2 je ngn d'org...saje suke2..nsb baik Dato' x bli kek kamen ryder aje..haha

malamnya, kami ke Alamanda slps ayah si Abdullah Fathi a.k.a Dr Izzat & family tertinggal kapal terbang blk ke Kota Bharu..hahaa, ni satu cerita lg..nnt saya ceritakan kisah tragedi di hari jadi ini...wehehehe

Dato' berkerut dahi kt body shop plak...alaaah, mujo plh body shop je, mujur x msuk butik bonia berdekatan, atau butik guess bersebelahan...ngeh3



TQ Dato' for the lovely gift...x sia2 kan? berbaloi-baloi membelinya kan?? Datin tahu Dato' suka...hehehe

mahal @ murah bukanlah ukuran..yg penting ia ikhlas dr yg tersayang...Alhamdulillah. Allah menganugerahkan kegembiraan dan kebahagiaan ini utk saya...masih lg, dan semoga ia sentiasa bersama-sama kami...

di tahun 2011, umur saya menginjak 27 thn... ada magic di sebalik thn lahir dan umur kita pd thn ini... cth : tahun kelahiran '84 + umur 27 (84 + 27 = 111).

Tak percaya, try lah!!

No comments:

Post a Comment