Friday, February 25, 2011

ABANG Sogo....



wahaaaaa...gempaknye aktiviti awal bln ini..

hari pertama gaji telah selamat saya selesaikan di pusat membeli belah yg asyik sale 365 hari ni..huhu..

gara-gara menjadi ahli sogo card, tetiap bln dio anto news ke alamat umh saya..anta leaflet, anta catalog, anta booklet dll...pendek kata, dlm seminggu tu ade la sehari acik posmen tu anta berita dr abang sogo ni...huhu

Justeru itu, demi menjaga hati cik abang sogo, 'terpaksa' laa saya ikut kehendak dia ni sekali dlm sebulan...saya merealisasikan kehendak hati sendiri sempena hari gaji pd bln february ini..alaaaa, february is my month, rite?? ehehe...

dek karena dato' skrg semakin bz, maklumlah..dia ckp nama je pegawai gred J41, tp buat keje dh mcm gred 48 kt opis dia tu...bz memanjang...saya pun ajak teman seperjuangan dlm arena membeli belah ini iaitu si ryza..ditemani dik melah saya yg kini sedang berkursus memandu kt sg merab..

semalam, selesai kejohanan olahraga tahunan SMK Perimbun kt stadium bola sepak cheras semalam, kami menonong ke pusat bandaraya, x lain x bkn...nk g sogo lah! opss, bkn menonong ngn CCH, menonong ngn LRT je..CCH park baekk punye kt stesen LRT Sg Besi...heheh

Ade warehouse clearance sale! best ni...besttt!! kami shopping x sedar diri lbh kurang 3-4 jam..lps rasa purse dh makin kempis, so aktiviti pun makin slow laah. hehe..aduhhh...bli ape ni..rs cm x bli ape pon, tp duit ttp abesss...huwaaa.......!!

Kalo g sogo x sah klo x singgah di Jln TAR. dh g Jln TAR tu phm2 sndiri laa ape yg dpt...tp seronoknye kan klo byk duit, bleh bli ape je yg nak..xpyh nk control2..rs nk sambar je..tp ade gak saya bli 'sesuatu'...syyyhh, rahsia sebenarnya ni..hehe. kire mcm reward utk dr sendiri laa.. btul tu, penat2 keje xkan berkira utk bli something to ourself, kan?

em..Dato' Dato'...esk lusa nk g lg x ke sogo? sale sampai hr ahad..sempat ni..hahaa, wahhh, x serik2 makkkk...sudah2 lah ooi...bln dpn plak pi sogo...pasni rest bershopping selama sebulan...aduhhh

Terima kasih dato', membenarkan saya keluar berlibur bersama kwn..TQ 4ur understanding...terimalah hadiah yg x seberapa itu..Datin x bodek, Datin ikhlas memberi...hehe

No comments:

Post a Comment