Saturday, April 9, 2011

AF dan Majalah 3

Sabtu mlm Ahad.

mlm ni berseorangan menonton AF,selang-seli ngn majalah 3. huhu..Dato' keluar bersukan laa kunon...hehe..oops jgn gelak,jgn gelak..nnt lemah semangat dia nk bersukan. hihi.. mlm ni Dato' g main badminton ngn geng2 UM dulu kt PJ fourteen. dh namanye g bersukan, xkan saya nk ikot kot...huhu,drpd tercongok dlm court baik saya bersenang lenang dpn tv kt rumah kan...bole mkn2, bole tido baring, bole layan pesbuk, dan mcm2 bole lg klo kt umah kan...hehe.lgpun mlm ni rs penat bangat...gara2 sekolah ptg hari ni.huhu

mcm2 rancangan saya tgk kt tv mlm ni...biasa le,mlm mggu kan byk citer best...antaranya AF. first time tgk ni...dok gelak jer sorg2 td..haha xtau nk kata apelaa depa nie...syok sgt nk jd penyanyi, nk glamer...bakat x seberapa.kalo ade yg berbakat tu bole kira brp kerat je...selebihnya yg bersuara sumbang dgn pakej yg menarik ckt...huhu..Astaghfirullahalazim...x baik kan saya. ya ampun....renungan dan peringatan utk dr sendiri gak laa...bia sedar diri.huhuh

lg best dpt tgk paparan khas majalah 3 mlm ni...isu tsunami & gempa bumi di jepun. sadis,insaf,beringat,bersyukur, tawakal...semua berlaku sekelip mata. ujian dariNya. maka,bersabarlah...kita jua perlu beringat. kalo Dia nk dtgkan malapetaka,sekelip mata kita blh hlg segala2nya...justeru jgn terlalu angkuh dgn apa yg dimiliki hari ini...semuanya pinjaman semata2...(mode:sadisss....)

Dato' pesan,mlm ni jgn tunggu dia blk.tkut lwt sgt...huhu.saya pun kunci pagar siap2..jadik kalo dia blk kul1-2pg terpaksa bukak pagar sendiri. lps main badminton,sure ade sesi lepaking kt kedai mamak kegemaran bernama maple..mkn laksa, ns goreng,roti banjir,ns lemak...huhuuu sume sodaappp..!!esok dia janji nk bwk saya plak...ke mana destinasi,mlm ni saya pikir.esk ajukan permintaan shj..hehe

oke dohh...letihh dohh...ngantuk dohh...chow ye..Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment