Friday, April 8, 2011

Maharaja Lawak, best tapi ...

Malam Sabtu. sepatutnya mlm ni menjadi mlm yg plg gumbiraaaa buat kami, tp saya melaluinya dgn sedikit kesedihan memikirkan ttg hari esok. Esok hari sabtu, sabtu sepatutnya menjadi hari cuti yg plg indah..(muahahaa...) tp saya suram muram sedihh sbb esok sekolah! sekolah ganti daa....

It's okay! It's okay!

Mlm ni kan ada Maharaja Lawak...sampai nk keluar mkn pun rs mls sbb takut miss rancangan menarik kt tv ni...



Mmg best penangan Raja Lawak ni...Sepasang hamba Allah di Seri Kembangan tu sanggup melanggan pakej Astro Mustika semata-mata nak nengok Maharaja Lawak nie...hamba Allah ini pula awal2 lg dh subscribe...dulu sbb nk tgk Adnan Sempit The Series... alih2 citer tu xtgk pun sbb x best mcm movienyerr, seb baik ade tarikan lain klo x konpem bln kedua terminate blk..hahaha

Tp 1 je yg saya x berkenan ngn Maharaja Lawak ni yakni pengacaranye...huhu x superbb cm jozan laaa...huhuh. oleh karne jozan jd peserta dlm show ni dia xbleyy jd pengacara..si ac mizal ni suker wat lawak ala2 spastik tuh...x spontan punyerr... x best...x sukerr...huhu...tp saya mengomel byk2 Dato' marah plak td..huhu x baik kan saya...Astaghfirullahalazim!

p/s:tgk tu,di saat sdg mengutuk dia senyap2 dlm ni dia buat lg...suke cr job free.. ambik kesempatan, cehhh...dh namanye x sukeee...

eh,eh..ok laah..nk tgk pujaan malaya seketikaa...NABIIIILLLL....wehehehe

(dik melah suko nih...dik melah sukoo...sukoo...sukoo)

1 comment:

  1. tak tengokkk la. I kan pergi reunion di tepi pantai .. =P

    ReplyDelete