Wednesday, May 25, 2011

Nur Kasih

Rabu mlm Khamis...seperti biasa berkunjung ke pawagam berhampiran utk menonton cerita terkini...mlm td,kami menonton Nur Kasih The Movie di GSC, Alamanda.nsb baik dh book tket awal2 thru e-ticketing sbb masa kami sampai lbh kurang kul8.30mlm, tket utk kul9 dh abess...sold out sudaaa~ yg kul 11pm plak berada dlm mode "Selling Fast". huh, dasat gak penangan Nur Kasih ni.

Sebenarnya perasaan excited menonton Nur Kasih ni dh hlg.sbb hari2 dlm fb org asik update psl movie ni je...ada yg kata best, ada yg kata x best...

Movie jam 9. berpusu-pusu manusia masuk ke pawagam, termasuklah kami. Dgn seat yg strategik kt dlm panggung membolehkan aku berasa selesa, tp utk seketika shj. Selepas itu ada wanita bersama kwn2nya beserta seorg kanak2 dlm lingkungan 5thn duduk di sebelah aku. aku x kisah..dlm hati dh agak pasti bdk ni x sng duduk sbb mak dia menonton citer org dewasa, bkn cerita fairy tales atau cinderella, pasti dia bosan.

Mmg betul agakan aku. mmg lumrah kanak2 x blh duduk diam. sekejap bangun, sekejap berdiri, sekejap bercakap merengek nk g toilet bla bla bla, sedikit mengganggu konsentrasi.

Keseluruhannya, biase2 saje citer ni..dpt bg 8 drpd 10 bintang. nk kata tersangatlah best tu xdelaa jgk sbb rasenye pernah ku tgk cerita yg lbh best jln ceritanya dr ini. tp org akan dtg tgk citer ni sbb ia dh jd fenomena. bila ia jd fenomena of course dh ada pengikut setia...slh satunye, kamilah kot! eheh...tp usah puji melambung tinggi sgt...sbb ada scene2 yg kita rs x patut mcm tu, knp mcm ni...

org kata, tgk citer ni bw tisu byk2...mmglah betul ada byk scene yg meruntun perasaan...kire tangkap lentok laa jgk..tp xdelaa sgt. xtau la saya x feel sbb konsentrasi terganggu @ mmg jln cerita x berjaya buat saya feeling..hehe

Sekian preview yg x seberapa...

No comments:

Post a Comment