Thursday, February 16, 2012

Setelah sekian lama

Inilah benda yg saya cari-cari sejak sekian lama tu.
Bath towel from Lovely Lace.



Ianya x seberapa pun. Tp mempunyai nilai sentimental yg tinggi dlm diri saya. Pertama kali saya beli tuala unik ni di Lovely Lace @ Jusco Taman Universiti, Skudai Johore. Waktu saya posting di sana dan sblm berkahwin lg. Niat membelinya,utk dibuat hantaran dan boleh diguna slps kami kahwin nnt. (sbb hobi ku suka kumpul towel...ahahh)



Tuala tu dihias indah, dgn manik-manik berjuraian menaikkan lg seri di atas dulang hantaran. Saya rs benda ni unik. Ditambah lg dgn bau original Lovely Lace yg sungguh wangi. Suker...!!

Tup Tup, lps kahwin..saya carik blk towel tu dlm byk2 brg hantaran yg ada dgn Dato' dh xde. huhu huwaaa...!!hilang pulak. Xtau la saya kalau ia tersalah letak @ tersalah ambil. Yg pasti ia termasuk dlm senarai dulang hantaran. Ada.

X mengapalah. Mungkin xde rezeki saya. Saya fikir benda mcm tu byk kt kedai dan boleh dicari lg. Malangnye slps tu puas saya carik dkt hampir semua outlets Lovely Lace yg saya jumpa dh xde... Frust sungguh. Hampir give-up rasanya.

Jengjengjeng!! mlm td saya jumpa dkt Jusco. Dr jauh lg dh nmpk tang yg jurai-jurai tu...huii...seronoknya apb terjumpa scr x sengaja brg yg dh lama kita cari2 tu,xtau nk ckp mcmane dan x fikir pjg sedepa saya terus beli. Mlm td,rs nk tdo berselimutkan tuala wangi tuh je. haha...besssttnye :)


Tuala ni ada 3pcs, hand towel,face towel n bath towel. tgk yg jurai2 tu yg plg suker. hahaa..pelik aku nihh!!

Okeh,mmg...mmg saya suker tulis ngarut2 mcm ni. Annoying! haha...sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment