Sunday, February 24, 2013

Jumpa si epal kicikk

Ahad tiba lg...hujung minggu yg paling dinanti-nantikan

Pagi sampai petang, kami bermalas-malasan di rumah sahaja...tgk tv, basuh baju, masak, makan, baring...seronoknya....;)

Petang menjelma...kami rancang nak g Alamanda jer. Malas nk jalan jauh-jauh. Save bajet di hujung bulan. hehe...

Alamanda merupakan satu-satunya tempat yg akan kami kunjungi kalau tiada plan ke mana-mana.
Best. Seronok. Feel.

Ada MPH. Lepak berjam-jam dalam tu pun x apa.
Dato' sukaaa, sbb dia boleh baca buku Doktor Umum.
Dh dkt nk khatam 1 buku kot sbb setiap kali pegi mesti dia membelek.
Saya buat hal sendiri la.
Baca majalah ke, xpun boring-boring saya keluar ronda Parkson sorang-sorang.
Hehe...

Tadi, buat kesekian kalinya masuk lg iMac City di Alamanda.
Dh jemu nk bertanya..
Asal tanya je habis...asal nak je xde...asal cari je x jumpa.
Sudahnya buat dono aje.

Sebelum keluar, saya mintak Dato' book kan ipad mini dambaan hati itew.
Bila-bila dh ada stok, call lah kami.

Tup tup abg epal tu ckp ade..yg saya nak tu ade..
Serius ada.

Hipp hip hooorayyy!!

Akhirnya,di hujung bulan yg menyedihan ini saya berjaya dapatkan apa yg diidamkan. (Menyedihkan laa sbb poket dh menipis. Haha)


Siap ada free gift lg dr Alamanda...hehe tq;)

Semoga kehadirannya membawa 1001 manfaat buat kami...

No comments:

Post a Comment