Friday, August 7, 2009

bowling time.........

post kali nih,psl bowling!

bowling......1 game yg mmg glamer d klgn muda mudi dewasa ini. x terkecuali my beloved husband...huhhh,mlm tadik dia g main bowling lg.tp kali ini aku ikut skali,x tggl bini dah..hehe

sib baik ade wife thoriq,dini...ade kwn gak aku.tercongok la 2-2 isteri mithali nih mnunggu suami2nyer berpoya2...huhu.dibantainyer deorg maen 3game lak tuh..xke bosan...abs topik kami sembang...mcm2 hal rumah tangga yg diforumkan...yg si suami2 nyer main bowling dh x igt bini.agaknyer klu kami hlg mmg x sedo lah tue....

kt mines tu jgk,aku jmpa long & zarith...ngn geng sek dier.isy2 jauhnyer cik long kta mai berpoya2 dih...sonoknyer berkebetulan jmpa kwn2 kt cni...tmbh modal lg nk berborak sementara bosan menunggu...

aku & dini plan nk tgglkn husband masing2...nk kuar syp2 n tgk sejauh mana dioerg igt bini ke x..xg mane pun...pi cr toilet je tp malangnye sume toilet kt mines tu dikunci rupenye...pelik gak, haiszzz......ade ke shopping complex yg kunci toilet dier??toilet kt ctu terlalu lawa kot...hmmm..

alih2,x jmpa cr toilet kami pi lepak kt old town kopitiam...at least ade gak santapan mulut...perut pun mmg tgh berkeroncong nih..plan nk mkn pas main boling,tp bla duduk jer kt ctu tadik rs lapo laa pulak...oder mkn ringan2 jer...actually,kami mmg 2-2 x penah mkn or minum kt old town kopi nih,n xtahu ape yg menyengat kt cni..main oder je xtau best ke x..aku oder mocha ice,dini oder lime ice,n a plate of fries...alih2 bla minuman smpai ke tekak,uweeekkk.... pahit rupenye...dini plak dpt lime ice yg masam...x bole nk telan..huhu.apelaa nsb kami.ni lah balasan agknye sbb kua syp2 tggalkan suami...huhuhu

lps minum n borak2,kami pun naik...nsb baik laa dh tggl frame2 yg t'akhir...game dh nk abes.. ye laa..dh dkt ngn kul1 pg,klu x abs jgk lg jwbnye 2-2 bini nih tdo tergolek laa atas stool kt ctu..mata pun dh ngantuk nih...my hubby smpt lg ajak g mkn...lapo katenye.hehe...kesian...so sggah la kdai amir kjap tapau jer ns goreng thai...perut aku dh memulas nih lps minum mocha tadih...huhu..

thx to dini,a future mom temankan aku...jmpa geng klate kami,syok laa borak smpai x igt dunia...hehe.smg selamat lahirkan baby yg sihat & comellll mcm mummy nyer k...aku ambk berkat jer moga2 dpt ikut jejak langkahnyer..hehe.

that's all my story about last nite...
i hope my husband had a great time with his friends...
ape slhnye skali skala nk berseronok ngn kwn2 jgk kan...

dh.nk bersiap nk kuar nih...
weekend nih kami plan nk g PD...saje,to hv a great time together...
mcm zaman bercintan cintun dulu....ekeke

smg kta semua terhindar dr virus H1N1...insyaAllah....

2 comments:

  1. ~Wakakaka..

    Kakak kandungku,
    Aku bangga denganmu..

    followers mu semakin ramaii!
    Baguss!!

    Erk?
    PD?
    Bkn weekend ni ada tsunami kew?
    Hahak..
    Cabul mulut gua kan!
    Mtak jawuhhh!

    =D

    Enjoy kak!
    ;)

    ReplyDelete
  2. huhuhhhhh...
    mujo kak t selamat blk dr PD
    buke tsunami,tsuramai ore laaa...huhu
    sapa nk tdo denuh pun full booked blako!
    last2 abe ipar kandung mu tuh frust menungging, kelik umh jah tdo kt bdr baru bangi..huhuhu

    ReplyDelete