Thursday, March 10, 2011

Perpustakaan di pg jumaat...

Jumaat.

hari ni saya bangun awal pg lg sbb nk kena hantar adik saya, siti maryam jamilah a.k.a dik melah ke sek memandu.hari ni dik melah ade test jpj, 2hari sebelum lg dia psn pd saya utk hantar di ke AMSA Driving School b4 8 o'clock...haa?? WTH?? uhhuuuhu

Sbg merealisasikan kehendak dia, saya turutkan saja. awal pg lg saya dh bgn, mandi, bersiap dan keluar jam 8pg. mula2 igt nk tunggu laa dia test sampai siap, saya bw bekal buku, majalah, labtop, makanan, air soya dll...heheh,tp 10 min tggu dlm keta sambil membaca buku 'Rawatlah Hati' saya rasa mengantuk.huhu, tdo pun sodaapp...


Saya berkira2 utk blk. saya bgtahu dia nk blk sekejap. On the way back, saya menyinggah di Perpustakaan Awam Daerah Hulu Langat, terletak di Pusat Persiaran 1, Seksyen 9 Bdr Baru Bangi, Selangor. sesaje je...hmm, nk dkt 3thn bermastautin di Bangi x pernah sekalipun saya menjejakkan kaki ke sini.huhu, sungguh 'rajin' kan saya...

waaaahhhh....!!

Rupa2nya tempat ni agak best laa...pasti dik melah jeles sbb sy x bw dia..huhu. tempat yg agak selesa, ada ruangan belajar yg kondusif dll..klo saya tahu dr awal lg konpem nk exam ptk aritu hari2 saya dtg study kt cni...xdelaa blajo last minit cm aritu...tu pun untung2 dpt 4-4 jgk. Alhamdulillah, Dia kurniakan rezeki dlm pelbagai cara, kan.....huhuhu

Wireless kt cni pun ok..since dh ade kt libry, saya cr buku dan terjumpa 1 ensiklopedia fiqah wanita muslimah...menarik bunyinya...sempat laa saya bbrp pages, tp sayangnya buku ni terletak di bhgn rujukan, dan x boleh dipinjam. huhh...pulak!!

11 pagi.

Waktu utk blk. tunggu dik melah lama sgt..pandai2laa dia blk ngn BMW sepupu karang. wakakak..ok, sesaje jer testing blogging kt cni...daaaaa

No comments:

Post a Comment