Saturday, July 23, 2011

Anjasmoro.....gosh!!

Mlm ni saya berseorangan di rumah. Dato' mcm biasa mlm minggu begini akan join kwn2 bujangnya bermain badminton. Minggu lps dh ikut sekali, mebi for the first n last time kot...hahaha. malas le...baik mkn tido baring dpn tv...lg syiokkk.

Tp hasrat saya utk mkn tido baring dpn tv x kesampaian mlm ni. Sbbnye, citer cerekarama sungguh x sesuai dgn situasi saya sekarang. Arghhh!! ngape laa drama bersiri ni jd telefilem plak...penerbit drama melayu ni mcm xde modal je kan...x sedo citer depa ni kne kutuk ke..or x mkn kutukan. konon gigih berkarya la tu....tuihhh!!

Sudahnya, jam 10.15pm lg saya naik ke bilik. Mengilik lappy n segelas minuman panas. Memerap dlm bilik je laa nmpknya mlm ni...mood nk iron baju tiba2 dtg...sempat la iron 3 psg kemeja dan 3 psg bj kurung. Pastu mood merudum kembali..haha

Gara2 Anjasmoro, saya mkn tido baring dpn labtop je la mlm ni...klo tgk kang, x psl2 rs seram sejuk berdiri bulu roma pulak. Tiba2 terimaginasi yg bkn2...huihh, baik xyah tgk. kang x psl2 g ketuk pintu umh jiran mntk tumpang tdo sekejap =) huhu


Mantera hape namenye wehh...i x suke x suke x sukerrr......

No comments:

Post a Comment