Tuesday, November 23, 2010

nak buat apekah?



23//11 - baru 2 hari cuti sekolah, tp saya dh mula rasa bosan sebosan-bosannya... hehe pelik betul perangai saya ni...org lain seronok suke gembira dpt dok kt rumah, bercuti 2bulan, tp saya........

kenapalah saya tidak menikmati masa cuti ini selapang-lapangnya. kenapa saya mensia-siakan peluang keemasan ini... kenapa? kenapa? why??

haha...xde jawapan kpd soalan yg tiada persoalan itu...sebenarnya, saya dilanda kebosanan yg teramat nie...saya malas nk keluar, sbb apb keluar rumah confirm duit pun keluar...smlm dh keluar, hari ni cadangnya berazam xnk keluar laa, tp kesudahahnnya beginilah keadaan saya. keresahan melanda...aduhh, parak btui...

saya berkira-kira, apa yg patut saya lakukan dlm cuti 2bln ini...mcm2 perkara yg saya fikir, tp xde satu pun yg bernas...hehe

tunggu laa kejutan saya di masa cuti ini...kejutan??? haahhaaa...what a surprise???

hahah...nantikan=)

No comments:

Post a Comment