Sunday, June 5, 2011

Cuti anda diluluskan! yessss....

dah 5 hari saya berada di kg halaman, Pasir Mas, meninggalkan Dato' terkontang-kanting keseorangan di bumi KL. Kesiann dia...tp Dato' izinkan..alaa, cuti sekolah kan kadang2 je..so saya take for granted lah peluang bercuti ni.

Kalo saya di KL, hari2 kt umh nk buat apelaa masa Dato' pergi kerja. bgn tido mungkin lambat, pastu bila dh bgn tu mula laa berkira2 nk g mana. huhu...ptg b4 Dato' smpai saya akan blk, sediakan mkn mlm. Rutin yg x berapa sihat itu cuba saya tinggalkan, nnt duit melayang mcm ape bila hari2 keluar...ade2 je benda nk bli. X sah klo x soping. bad habit btoiii....

Lbh baik saya berada di kg, mengisi masa cuti bersama mak & ayah serta keluarga. Lg berfaedah. Cuma terpaksa tinggalkan Dato' sekejap laa utk bbrp tempoh. Hrp dia x kisah saya blk kg ms cuti sekolah. klo berbinikan cikgu, mcm ni laa...klo laki bini cikgu lg best...2-2 bleh bercuti dgn senang-lenang...

Sepatutnya, semalam saya dh blk Kl dgn papa iqbal. Tp rs x puas lg dok umh, saya call Dato' mntk extend cuti lg 2 hari..selasa saya akan blk. Dan Dato' mcm biasa x byk songeh dia akan bg. Senang kan dpt bos baik ati mcm dia...dia ckp cuti saya utk setahun ada 512 hari, w'pun setahun tu 365 hari jer..pelik..pelikk...hehe

Yahoo...!! cuti saya diluluskan lg. Thx my Dato' for ur understanding. i love u lah!

No comments:

Post a Comment