Saturday, June 25, 2011

Pasar Malam.

Hobi le tu pegi.

Pasar mlm yg plg best kt BB Bangi ni rasa saya pd hari Sabtu, dkt Shell Seksyen 1. hari selasa pun sama. 2x seminggu kt tempat ni. mcm2 brg ada dijual di sini, dr perkakasan rumah, makanan, minuman, lauk basah,lauk kering...semua adaaa...

Fokus utama saya klo ke pasar mlm ni ialah kedai tudung. Sbb ia menjual pelbagai jenis tudung trend terkini dgn harga yg amat berpatutan. kalah Jln TAR tau...berdasarkan observation saya laa..kt sini blh dpt tudung yg lg murah dgn kualiti yg elok. X caya cube dtg sendiri. semua tudung cantik, menarik, tertarik.

Kalo org pompuan, mmg sah suka dtg tmpt mcm ni. melainkan org tu x bleh tempat yg serabut cmtu..nk tmpt econ je so sile laa shopping tudung kt butik hajaba kt Alamanda nun. selesa laa...hihih. adik, adik ipar, kakak ipar, mak, mak mentua...sume suke dtg cni...kecuali yg x suka ialah Dato'. hahaha...tp saya slalu gak paksa dia dtg. ngeh3

Ptg td, ke psr mlm ni lg merempit ngn MJ aje naik moto. Dato' lega laa klo ada org nk temankan saya. selamat dia...huhh..terok btoi. tp klo kne mood dia, dia pegi jgk... Dato' layan jgk tiap permintaan saya...tu sbb i love u moreeee laah!! ehehe...

Saya beli 8 helai tudung. Oppss!! 4 dikirim oleh kwn sekolah, 1 utk MJ dan bakinya utk saya. berapa ye utk saya Dato'? hehe...



klo free jemput le dtg cni ye...promote nih!! hehe

1 comment: