Tuesday, June 7, 2011

Ikea 2x seminggu

Cerita lama. Jumpa gambar2 dlm hp br tringat nk create cerita. hehe...

Awal bln lps, saya menerima kunjungan rakan dr Kulai, Johor. Sebenarnya teman seangkatan di UPSI dan juga teman se'posting' at PPD, Kulai. Saya ajak Pijah tido rumah saya, bersama Adam...anak beliau...


ini laa Adam Harris. hensem kan? hehe...

Esoknya, saya bawak mereka ke Ikea. Sempat le memborong ape yg patut. yehaaa...!!


tadaaaa....!! ini serba ringkas hasilnya. X banyak pun, main rembat je ape yg patut spy x pulang dgn tangan kosong. hehe...excited plak sbb rase dh lame x buat sesi jelajah ke ikea nih...huhu

Selang 2-3 hari, Dato' bawak lg saya pergi Ikea, kali ni bersama MIL & family. Saje nk bwk mak ayah dia jln ke ikea plak katanya...Nk bwk g shopping complex dia kata x sesuaiii...heheh


nih posing maut abes ngn Cik Kiah..adik comel Dato'.hihi...(perasan laa tu si dia!)


Nih xtahu MIL nk beli ape...mungkin berkenan kt almari ni kot. Mungkin...hehehe


Ekceli gambar ni tgh posing je....bukan serius tgh bc buku ponnn....keh3


Ohoo...td rupanya MIL berkenan ngn kabinet ni...b4 blk we drop by kt pick-up point..cari kabinet ni kt rak dia...tp malangnye, sold out sudaaa~ huhu xde
rezeki...next time ye Mak!


Sesi menggeledah! heheh...saya suke cuci mata kt tempat mcm ni. Even x bli semua brg yg kita nak tp at least idea tu ada! xdelaa pulang dgn otak kosong. Minda mencerna idea...bagus kan Dato' kita dtg tempat mcm ni? kene lah dtg selalu....hoyeahhh!!

No comments:

Post a Comment