Tuesday, August 23, 2011

Mode: Sedihhhhh.........

Puasa thn ni, berlainan sekali...
Kadangkala rasa rindu, rindu pd kemeriahan puasa dulu-dulu
Zaman kecilku.

Segalanya berubah kini. Saya ada tanggungjawab kini.
Tapi saya langsung tidak kisah, dr rutin menjadi kewajipan.
Cuma kadang-kadang hati ini berdetik...saya jd emo. huhhh.

Saya rindu berpuasa dan bersahur bersama keluarga.
Sedih x dpt bersama. Sgt sedih.

Saya cuba memahami. Walau kadang-kadang saya terpaksa mengorbankan hati & perasaan sendiri. Saya akan cuba sedaya upaya.

Adakah siapa-siapa tahu dan faham kesedihan org lain? Adakah??

Walau sekali, mahupun utk sehari...sampai ke hari ini saya masih x berpeluang berbuka bersama-sama keluarga. Bersama mak & ayah. Masih x berpeluang.

Sedihhh..........


No comments:

Post a Comment